2007-09-12

Ordlös onsdag - gissa kyrkan


Fler onsdagsbilder hittar ni hos Nejma i Marocko.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Ingen aning men fint ser det ut i alla fall! :)

Anonym sa...

Jag har heller ingen aning, men det ser inte ut som en katolsk kyrka från södra Europa. Det brukar vara mer "lull-lull" då...

Admin sa...

Det här måste vara det man ser om man vänder sig om och tittar åt andra håller från bilden på kyrkdörren tidigare i ordlösa-kedjan... fattar du? Jag gör det knappt själv :-) Men kyrkor är vackra iaf!

Sarah sa...

Inte heller nån aning. Den var helt klart vacker!

Ulrika sa...

Ledtråd: Det är i Sverige

Pumita sa...

Har varit i många kyrkor men mest i utlandet. Tyvärr, ingen gissning. Fin bild!

Anonym sa...

Hmmm.... Tanum?

Kent Filppu sa...

Jag tycker att jag sett så många vackra kyrkor genom åren, trots att jag inte är särskilt kyrkligt intresserad. Men när man reser så är det ofta kyrkor och tempel som är "måsten". Dock tycker jag att de flesta flyter ihop så jag vågar inte ens gissa om det är någon jag sett eller ej.

Anonym sa...

Ja, ett är då säkert, den ligger inte där jag bor.

Anonym sa...

Hmmm...vad ska vi gissa på...Hörby kanske...:-)

Ulrika sa...

Det är Helga trefaldighets kyrka i Uppsala som visas på bilden.