2007-05-23

Äntligen!

När jag fyllde år för snart tre månader sedan fick jag en peng av min svärfar och hans fru. Denna peng tänkte jag använda för att köpa några skivor för. Glad i hågen gick jag in på en internetbutik och beställde tre skivor som jag gärna ville ha. Efter en vecka damp det ner en paketavi i brevlådan. Döm om min förvåning när jag öppnade paketet lite senare och det bara fanns en endaste skiva i det. Besvikelsen var enorm.

Efter många turer fram och tillbaka fick jag så småningom den andra av de tre skivorna jag hade beställt. Men den sista kom inte...

Idag, två månader och 17 dagar efter min första beställning, har den tredje skivan äntligen kommit! Underbart!

Äntligen får jag lyssna på Casting Crowns första skiva - en skiva som jag tidigare bara har hört en låt från (tack vare en körkompis som spelade den på en körandakt i början av året). Det är precis min musiksmak så det är roligt att äntligen få höra resten av skivan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh, Casting Crowns är bra... vilken är deras första, den som heter Casting Crowns?

Visst är det fantastisk med Internet ;-)

-A

Ulrika sa...

Ja, den första heter "Casting Crowns" och den andra (som också är mycket bra) heter "Lifesong".