2007-05-03

Fixarmorgon

Nu är elen, telefonen och tidningen uppsagda. Jag har också pratat med en kvinna på skatteverket om hur det fungerar med särskild postadress när man flyttar utomlands. Det verkar inte vara några problem att få det att fungera. På så sätt slipper vi betala dyrt för eftersändning till utlandet men missar ändå inte någon post - post som annars hade returnerats till avsändaren...

Jag känner mig effektiv - så nu ska jag iväg till Nautilus och träna när jag ändå är igång! Måste förresten ringa till Radiotjänst och kolla om vår uppsägning där har kommit fram och blivit godkänd...

1 kommentar:

Mia sa...

Hej, Såg din blogg och insåg att ni har samma problem som jag. Jag ska flytta till Zurich i sommar och funderar över hur man bäst och billigast fraktar ner saker. Måste ha med mig böcker men skulle gärna ta med även möbler för en 1:a. Kanske kan vi slå oss ihop? Ta gärna kontakt med mig på mail: finmh@hhs.se