2009-04-11

Glad påsk

Solen skiner från en blå himmel, temperaturen går upp över 20 grader, träden är skirt gröna och jag nyser som en galning när vi är ute. Det är vår. Det är påsk. Och vilket påskväder vi har fått!

Igår var jag på andakt i kyrkan och sedan tog vi det mest lugnt tillsammans. Vi var ute på en promenad i det vackra vädret och sedan slappade vi hemma resten av dagen. Idag ska vi träffa S&C för att äta tårtrester från deras bröllop (!) och sedan ska F&L komma till oss på middag.

Den här veckan har annars varit ganska lugn. I onsdags var jag på "Beauty Brunch" i Brugg innan jag, med en minihårklippning som jag varken bad om eller tycker om, spenderade eftermiddagen med A, F och E. I stort sett en mycket trevlig dag förutom klippningen... :-)

Glad påsk till er alla! Nu är det frukost som gäller här.

Inga kommentarer: