2009-04-30

Barn

Den här veckan har jag fullt upp så jag har inte hunnit skriva sedan i måndags. Jag har knappt haft tid att läsa mina mejl. :-)

Hur som helst är det en mycket trevlig vecka, i alla fall än så länge. I tisdags skulle jag gå på ett träningspass i gymmet i Windisch. Jag cyklade dit i god tid och var laddad för att träna lite. Men jag kunde inte hitta gymmet! Helt otroligt! Jag cyklade runt i över en halvtimme och letade utan att lyckas. Besviken fick jag cykla hem igen. Väl hemma studerade jag än en gång kartan nogrann och insåg att jag cyklade förbi gymmet sex, sju gånger utan att se det! Tänk om de kunde ha lite bättre skyltar... Nästa vecka ska jag dock försöka igen och om jag inte hittar det då får jag ta och beställa nya glasögon.

På eftermiddagen kom L och P hit och vi bakade bröd, fikade och spelade lite spel innan det var dags för middag och så Mary Kay-kväll. Temat för kvällen var grönt så vi kom hem med grön och turkos ögonskugga alla tre. Faktiskt riktigt snyggt!


Igår var det coffee morning. Mycket trevligt! Direkt efteråt cyklade jag i ilfart (sen som vanligt) till A och hennes barn för att tillbringa eftermiddagen tillsammans med dem. Som vanligt mycket avslappnat. Vi åt lunch, vilade lite, tog en sväng på stan och hann dricka ett par koppar te.



Idag ska jag till P tillsammans med L och MK på eftermiddagsfika. Sedan bär det av till Würenlingen för orkesterrep. Ikväll och imorgonkväll har vi genrep inför våra två konserter, och efter konserterna är det färdigspelat i orkestern för mig. Det ska bli så skönt att vara ledig på fredagkvällarna igen.

Inga kommentarer: