2009-04-07

Bloggläsare

Den senaste tiden har min blogg varit relativt välbesökt trots mitt inte alltför regelbundna bloggande. Idag har jag därför tagit mig tid att kolla statistiken på varifrån bloggläsarna kommer. Jag skriver ju i första hand för familj och vänner hemma i Sverige, men tycker så klart att det är roligt att även andra hittar hit - och förhoppningsvis tycker att det finns några intressanta inlägg här. Hur som helst upptäckte jag att många läsare kommer från sidan destination.se, en sida som jag inte ens visste fanns... Det var jag ju så klart tvungen att undersöka ytterligare och då hittade jag det här, en lista med 60 bloggare jorden runt. Tänk att min blogg hamnade på den listan helt utan att jag hade en aning om det. Roligt! Självklart lite sporrande också - nu är det bäst att jag bloggar ordentligt tills vi lämnar Schweiz i sommar.

Inga kommentarer: