2008-11-26

Onsdag

Vanliga vardagar, vanliga vardagsbestyr. Idag har det varit Coffee Morning och det var som vanligt trevligt. Annars har veckan hittills varit lugn. Mycket Settlers (igår klarade jag äntligen uppdraget jag satt med nästan hela måndagen) så då har jag ju inte så mycket att skriva om. :-)

Nu ska vi strax äta lunch. Jag skriver vi eftersom M är hemma, återigen sjuk... Det här är förkylningarnas land! Om det beror på dimman, avsaknaden av köldknäppar, torr inomhusluft eller något annat vet jag inte, men speciellt M har varit förkyld mycket oftare sedan vi flyttade hit.

Nu piper timern i köket - dags att äta!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag lider med er. Jag menar, jag lider ju själv. Förkylningarnas land är vad det är...

C

Anonym sa...

Jag misstänker att det har mer med år än med land att göra. Åtminstone har jag varit oftare förkyld i år än normalt.

Ulrika sa...

År eller inte, M var mycket mer förkyld även förra hösten och vintern...