2009-03-03

Schema

Idag har jag haft en del att göra så för att strukturera upp allt och se till att det verkligen blev gjort gjorde jag ett schema i morse:

7.15 Tvättstugan
7.30 Frukost
8.00
Tvättstugan
8.20 Plocka undan
8.45
Tvättstugan
9.15 Rygg- och magövningar
9.45
Tvättstugan
10.00 Fruktstund och dusch
10.45
Tvättstugan
11.00 Öva cello
12.30 Lunch
13.30 Promenad med stopp på Coop för att kompletteringshandla
15.00 Datortid (fixa diverse viktiga saker)
17.30 Laga middag

Hur gick det då? Jo, faktiskt ganska bra. Jag hann få tvätten ren och torr innan strömmen i tvättstugan stängdes av kl. 11.00 och allt däremellan hann jag också med (det ska bli så skönt när mars är slut och de slutar med det här strömsparartramset). Efter lunch fastnade jag i boken jag läser för tillfället, Djävulen bär Prada av Lauren Weisberger, så promenaden blev lite sen. Sedan tog de viktiga sakerna jag skulle fixa på datorn lite längre tid än planerat så middagen blev också aningen sen, men förutom det har det mesta flutit på mycket bra idag. :-)

Nu ska jag läsa lite till i boken innan M är klar med sitt datorpyssel. Då ska vi försöka se sista delen av På spåret på svt.se.

Inga kommentarer: