2009-03-04

Coffee Morning

Idag har jag varit på coffee morning. Eftersom det var min födelsedag i söndags steg jag upp tidigt och bakade en morotskaka att ta med. Det var uppskattat.

Den här gången kunde F inte följa med så för första gången på länge cyklade jag till PSI. Det var faktiskt riktigt skönt! Det är en dimmig dag idag, men på vägen hem (via Coop i Würenlingen - bästa matvaruaffären inom cykelavstånd!) trängde sig solen närapå igenom dimman och det var hur skönt som helst!

I eftermiddag har jag varit hos C en sväng för att öva lite cello till lovsången i kyrkan på söndag. Då ska jag nämligen få vara med och spela. Det blir roligt!

Nu är det dags för mig att röra ihop middagen - omelett - innan M kommer hem från jobbet och sedan har vi en lugn kväll framför oss. Vi får se vad vi hittar på...

Inga kommentarer: