2008-06-15

Sol men inget bad

Förra gången jag var i Falun, i slutet av maj, var vädret jättefint och lagom tills jag åkte hem igen kom värmeböljan till Sverige. Den tog dock slut lagom tills jag kom hit igen förra veckan. Typiskt. :-) Men idag har det i alla fall varit ganska bra väder och jag har varit ute på en skön promenad runt sjöarna här i krokarna. Det var välbehövligt efter flera dagars frossande i smörgåstårta, jordgubbstårta, chokladtårta och annat studentfika. Förhoppningsvis lyckas jag komma ut och gå de dagar jag har kvar här också och med lite tur kanske det till och med kan bli ett dopp från badbryggan i närheten. Jag har i alla fall min bikini med mig. Jag älskar verkligen att bada och trivs i vattnet bara det inte är alltför kallt. Håll tummarna för badväder!

Inga kommentarer: