2008-02-07

En så'n där dag

Idag är det en så'n där dag när jag inte får någonting vettigt gjort.

Jag borde städa, men det har jag absolut ingen lust att göra, så nu har jag bastämt mig för att göra det en annan dag.

Jag borde gå ut eftersom det är jättefint väder och jag dessutom borde röra lite mer på mig, men jag kan inte bestämma mig för vart jag ska gå.

Jag borde sy klart gardinerna så att de äntligen kommer upp, men det kan ju ju göra någon kväll när det är mörkt och inte när solen skiner för fullt.

Jag borde stryka. Och spela cello. Kanske baka?

Helst av allt skulle jag vilja sitta i solen på balkongen och njuta! Men vi har ju inga utemöbler ännu.

Jag kanske helt enkelt får ta mig en cykeltur och se om jag kan hitta en affär där de har börjat sälja utemöbler!

Inga kommentarer: