2008-02-26

Dags att sätta fart

Igår var jag lite låg. Jag vet inte varför, men jag fick nästan ingenting gjort. I alla fall inte förrän på kvällen då jag cyklade till PSI för att vara med på en sminkkurs med PSI Frauen. Det var roligt. Lite nytt lärde jag mig nog, men M sa att han tycker att jag ser bättre ut när jag sminkar mig som jag brukar göra än när jag kom hem igår... Jag skyller först och främst på den svarta mascaran. Jag ska inte ha kolsvart mascara, så är det bara.

Hur som helst har jag ett fullspäckat program idag. Jag ska traska ner en sväng på stan så snart jag har fått på mig något annat än pyjamas (här öppnar affärerna redan klockan åtta, så jag är inte tidig utan snarare sen...), sedan ska jag baka lite eftersom jag har bjudit hem tyskagruppen på fika på fredag, förbereda middagen (paprikasoppa) och så ska jag cykla till N i Würenlingen och vara lite social. Allt detta ska jag hinna med innan M kommer hem från jobbet ikväll.

Med andra ord är det dags att sätta fart!

Inga kommentarer: