2008-09-15

Höstkyla

Det kommer troligtvis dröja ett tag till innan vi har frost här, men det börjar bli kyligt i luften nu. Det gör inte så mycket att poolen stängde i lördags eftersom det är tio grader kallare nu än det var förra veckan. Temperaturen ligger under tio grader på morgonkvisten, men det är härligt att det äntligen börjar gå mot höst. Vi har börjat tända ljus ibland på kvällarna och det är verkligen mysigt!

Den här veckan har M stråltid. Det innebär som vanligt oregelbundna arbetstider. Men han kommer hem och det är huvudsaken. När vi bodde i Uppsala åkte han ju iväg till Lund och var borta en hel vecka så då träffades vi inte alls.

Själv har jag lyckats fylla kalendern ganska bra. Ikväll blir det bio, imorgon vandring i Alperna och på onsdag är det Coffee Morning. Torsdag förmiddag ska jag spela cello med A i orkestern och så är det bara fredag kvar... :-) På lördag ska jag träffa C i Zürich på dagen, på kvällen är vi bjudna på kalas (föhoppningsvis kan M komma loss från jobbet då) och på söndag ska jag på utflykt med C. Med andra ord skulle jag knappt ha haft tid för bad även om det hade varit tillräckligt varmt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är så glad att jag är del av planeringen. Och kul skall vi ha.

Kramar

C