2008-05-31

Ett livstecken

Sedan jag kom hem till Schweiz har det varit fullt upp. Redan samma kväll, i torsdags, hade jag orkesterrep eftersom vi har våra konserter den här helgen. Igår hade jag tyska och tvättid och på kvällen gick jag och M ut och åt på Migros (inte världens flådigaste restaurang precis, men ganska prisvärd) och köpte nya skor till M. Idag har jag haft genrep med orkestern och om ca två timmar åker vi iväg till Döttingen där konserten är ikväll. Mer bloggat blir det förhoppningsvis efter helgen när det kanske har lugnat ner sig lite... :-)

PS. Nu är det en månad sedan någon jag känner kommenterade min blogg. Jag börjar känna mig lite ensam... ;-) Skämt åsido, kommentarer gör mig fortfarande glad, så tyck till om det jag skriver eller om bilderna jag lägger ut genom att klicka på kommentarer/hälsningar direkt under aktuellt inlägg. Mer information om hur man går till väga finns i högerspalten.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, jag har blivit dålig på att kommentera, men jag läser fortfarande.
Här är det också mycket att göra, som alltid vid den här årstiden. De kommande 3 helgerna kommer jag att vara bortrest. Allt detta har jag valt själv och ser fram emot, men varför ska allt hända i maj-juni?

Jag håller som bäst på att planera tågluffandet, hör av mig snart ang. när jag kan hälsa på hos er.

Ulrika sa...

Ja, jag undrar också varför det alltid blir så stressigt den här årstiden. Borde man inte bara njuta av våren och sommaren och vara spontan? Men oftast är det ju roliga saker man gör!

Så du ska tågluffa! :-) Roligt. Ja, du har väl en del folk att besöka här och där i Europa. Det blir kul att träffa dig när du kommer i alla fall.

Anonym sa...

Hej hopp!
Det var kul att ha dig här på snabbvisit efter din något turbulenta resa :-) Välkommen tillbaka...
Kram, Ida

Ulrika sa...

Det var jättekul att träffa dig lite också! :-) Inget ont som inte för något gott med sig, brukar man ju säga.