2008-01-10

Balkongutsikt 2

Igår la jag upp en bild på utsikten från vår balkong en eftermiddag. Med lite fantasi kan man se att solen lyser på en del av de snöklädda topparna. När jag steg upp för en liten stund sedan såg det dock lite annorlunda ut. Vid soluppgången ser man topparna mer distinkt, men att de är snöklädda går inte att gissa sig till över huvud taget.

Kanske kan det tyckas lite tjatigt med två bilder på samma sak så nära inpå varandra, men eftersom jag tycker att det är så häftigt att vi äntligen ser Alperna ordentligt (när vi flyttade hit var det för dimmigt och molningt) får ni ursäkta mig.

1 kommentar:

Ulrika sa...

Egentligen skulle jag kunna lägga ut hur många bilder som helst på vår alputsikt. Nu, sen eftermiddag, ser man tydligt att det är snö på topparna. Jag fascineras fortfarande med andra ord...