2007-08-13

Mygg och lägenheter

Som jag skrev igår har jag massor av myggbett. Dessa kliar otroligt mycket (speciellt ett som jag har i handflatan av alla ställen). Därför vill jag inte ha fler, så när jag hörde det karaktäristiska surrandet i sovrummet igårkväll var det inte mycket annat att göra än att tända lampan och jaga mygg. Två stycken lyckades jag slå ihjäl och sedan kunde vi sova ostört - än så länge har jag inte upptäckt fler kliande bett i alla fall!

Annars är det lägenhetsjakt jag ägnar mig åt. Idag ska jag troligtvis titta på två lägenheter och imorgon på en (den här, den här och den här). M jobbar ju, men kan kanske vara med och titta på en av lägenheterna idag. Förhoppningsvis är någon av dessa vad vi letar efter och förhoppningsvis kan vi i så fall flytta in i oktober. Det skulle vara roligt - speciellt eftersom Ryanair börjar flyga hit då och vi hoppas på besök!!! (Hint hint.)

Inga kommentarer: