2007-03-22

Till att börja med...

Ja, jag hade egentligen inte tänkt att jag skulle bli en bloggare, men efter att ha kollat på några andra bloggar blev jag lite inspirerad och tänkte att jag i alla fall kan pröva lite. Nu är det ju så att jag och min man kommer att flytta till Schweiz någon gång i sommar, och då kan det vara trevligt med en blogg som vänner och bekanta (och alla andra på köpet) kan läsa. Dessutom har vi precis köpt en digitalkamera så jag kommer till och med att kunna lägga ut bilder så småningom (jag måste bara ta tag i att lära mig hur det fungerar först).

Till att börja med får det räcka så här. Någonstans måste man ju börja och nu har jag gjort det i alla fall. Så småningom kommer det kanske till och med vara lite roligt att läsa den här bloggen... :-)

That's all folks - och på återseende!

Inga kommentarer: