2009-08-22

Nu är det slutbloggat här

Jag har som sagt var en ny blogg (länkar dit finns i tidigare inlägg) och det betyder också att jag inte längre är aktiv på den här bloggen. Dock ser jag på besöksstatistiken att den här bloggen fortfarande har fler besök än min nya, så nu är jag nyfiken på vilka det är som fortfarande hänger kvar här. Skriv en kommentar och berätta! :-) Självklart får ni läsa den här bloggen hur mycket ni vill (det finns ju närmare 500 inlägg att ta sig igenom här) men titta gärna in på min nya blogg då och då också. Det är nämligen där det händer saker.

Med dessa rader förklarar jag härmed En svenska i Schweiz som en avslutad blogg och hoppas att ni istället vill följa oss i Back in Sweden (där det för övrigt finns en länk till en automatisk översättning från engelska till svenska i högerspalten - något som kan bjuda på både huvudbry och goda skratt...).

Kanske hamnar vi åter igen i Schweiz någon gång i framtiden, men tills dess kommer det inte att komma några fler inlägg här. Tack för dessa två år - det här har varit roligt!

4 kommentarer:

Jenny sa...

Hejsan! Jag är inne på bloggen i bland, trots att den inte är aktiv finns det många bra länkar...
Lycka till i sverige, här i Schweiz är det varmt. Sommaren känns väldigt lång i går var det 22 grader kl 2 på natten. Ha det bra/Jenny i Kloten

Ulrika sa...

Hej Jenny!
Ta för dig av länkar och utflyktstips. :-) Och glöm inte bort er egen blogg... Jag håller koll på den! Stort grattis till bröllopet förresten.
Kram
Ulrika

Thomas & Jenny sa...

=) Tack! Det var en underbar dag!
Ja jag vet;) jag ska skärpa mig... Svårt att hitta inspiration och tid ibland.

Är lite avis på er som numera bor i Sverige, men gräset är väl alltid grönare på andra sidan...
kram Jenny

Ulrika sa...

Det där med instpiration känner jag igen. Det går ju liksom upp och ner.

:-) Jag är lite avis på er som är kvar i vackra Schweiz! Samtidigt är det konstigt så snabbt man kommer in i "lunken" här. Njut av alla möjligheter när ni är där så ska vi försöka njuta av det Skåne har att erbjuda här.